Fotogalleri.
Fra : Klaus H

Dato : 26-11-06 01:08

Hej med jer.

Jeg prøver at oprette et fotogalleri på hjemmesiden. Jeg bruger skabelonen
Dias. Er det muligt at få flere billedrækker over "det store billede"?

Det virker tilsyneladende som det skal - bare ikke i Firefox. Der vises alle
miniaturebillederne "side by side", så man skal bruge vandret rulleskakt til
at komme til det billede man ønsker derefter; derefter rulleskakt tilbage
til man kan se visningen. Hvor og hvordan kan det rettes?

Klaus H

Fra : enkvinde

Dato : 26-11-06 12:31

"Klaus H" <hebs.ud@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rulleskakt til at komme til det billede man ønsker derefter; derefter
> rulleskakt tilbage til man kan se visningen. Hvor og hvordan kan det

Hej Klaus

Nej, det er ikke muligt at ændre radikalt på gallerierne. Af samme årsag er
jeg gået over til at bruge Jalbum istedet og det kan klart anbefales. Det er
rigtig godt, har mange muligheder og er nemt at bruge, samt nemt at
integrere på siden. Du finder det på www.jalbum.net

Hilsen Eva

Fra : Klaus H

Dato : 26-11-06 22:09

> [...]
> Det er rigtig godt, har mange muligheder og er nemt at bruge, samt nemt at

Har lige hentet det.
Det lader til at FP efterhånden er lidt for "mærkevare"-orienteret til IE.

Tak for tippene til jer alle.

Klaus H