RSS reader (gerne indlejret i browseren)
Fra : John Doe

Dato : 28-11-06 13:54

Hej gruppe,

Jeg sværger til Firefox - og har længe brugt
Sage-plugin'et(http://sage.mozdev.org/) til at administrere og læse mine
RSS feeds...

Nu er det desværre sådan at jeg har en computer mellem hænderne hvor det
er blevet mig pålagt KUN at bruge IE - ikke Firefox, desværre.

Derfor - findes der et plugin til IE der kan noget af det samme, og hvis
ikke - kan I anbefale et program til det? Jeg har brugt Thunderbird til
det, men syn's heller ikke det virker helt optimalt.

Hvad bruger I, som er godt til at læse RSS feeds med?

/Anders

Fra : John

Dato : 28-11-06 14:21

"John Doe" <not@existi.ng> skrev i en meddelelse

> Hvad bruger I, som er godt til at læse RSS feeds med?

Maxthon:
http://www.snapfiles.com/reviews/Maxthon/myiebrowser.html

Mvh John

Fra : Erling S.

Dato : 28-11-06 16:04

John Doe skrev:
> [...]
> det, men syn's heller ikke det virker helt optimalt.
>
> Hvad bruger I, som er godt til at læse RSS feeds med?

Hvis du kun må bruge IE, kan du passende skifte til IE 7.0.
Den er dog endnu kun på engelsk, men skulle komme på dansk i
december - det har jeg set annonceret et sted - måske PC-world?
Den har indbygget RSS-læser.
/Erling

Fra : Morten Bowman

Dato : 29-11-06 00:31

>Hvad bruger I, som er godt til at læse RSS feeds med?
>
>/Anders

Jeg bruger efterhånden kun www.netvibes.com
Der kan jeg samle alle informationer incl. mail, kalender, vejret oma.
Kanon side