Xnews: Xnewsrc og bak-filer
Fra : Rudi Stegen

Dato : 25-11-06 02:59

Hej

Det ikke noget seriøst problem men et irritationsfænomen.

Når jeg under brug af server-X (en vilkårlig newsserver) tjekker om der
er nye grupper eller tilføjer/fjerner en gruppe i abonnement, laver
Xnews laver Xnews i vel 75% af tilfældene en af de forbaskede .bak-
filer for server-X' Xnewsrc.

Og jeg har - og har i årevis haft - linjen:

BackUpNewsRC=0

i [misc]-sektionen i Xnews.ini

Gør den det samme ved andre, uanset I har den linje, som jo iflg.
manualen skulle forhindre det?

Det underlige er som nævnt, at det ikke er hver gang. Nogle gange
retter den sig efter nævnte linje, andre ikke.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : Dino

Dato : 25-11-06 22:18

Den 25-11 2006 skrev Rudi Stegen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> filer for server-X' Xnewsrc.
>
> Og jeg har - og har i årevis haft - linjen:

Den linie siger "lav ikke en .bak-fil for *NewsRC-filerne*"

> i [misc]-sektionen i Xnews.ini
>
> Gør den det samme ved andre, uanset I har den linje, som jo iflg.
> manualen skulle forhindre det?

Og der er så en lille forskel på XnewsRC og NewsRC...

--
Dino

<http://starcruiser.dk/conny>

Fra : Rudi Stegen

Dato : 26-11-06 02:06

Hej Dino, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Den linie siger "lav ikke en .bak-fil for *NewsRC-filerne*"

> Og der er så en lille forskel på XnewsRC og NewsRC...

Det sker, at man har lyst til at banke hovedet ind i en væg. Fx nu.

Guderne må vide, hvorfor jeg ikke har læst, hvad der vitterlig står
(for slet ikke at tale om hvor længe, jeg ikke har læst det...)

Tak, min ven!

Som sagt var det ikke noget reelt/praktisk problem, men irritationen
over ikke at have set det indlysende var efterhånden ved at drive mig
til vanvid indimellem. Og det blev fejet væk.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm