Thunderbird og Palm HotSync Mail
Fra : Thomas Jensen

Dato : 22-11-06 22:31

Hej

Jeg bruger et lille program (en conduit) til at synkronisere mails
mellem min Palm og Thunderbird. Det fungerer på den måde at programmet
benytter den aktuelle default IMAP klient, som i mit tilfælde er
Thunderbird, til at hente og sende mail. Det fungerer fint, bortset fra
at Thunderbird bliver åbnet hver gang jeg synkroniserer mail.

I vejledningen til Palm HotSync Mail står der under opsætningen af Eudora:

"The MAPI settings can be found in the Eudora menu bar under
Tools/Options. If Eudora is the only E-Mail application that you use,
select “Always” as the MAPI setting. This will allow you to synchrosize
even if Eudora is not open.

If you use more than one E-Mail application, select “When Eudora is
running,” as the MAPI setting. You will then be able to synchronize only
when Eudora is launched."

Og så er mit spørgsmål: kan man fortælle Thunderbird at det altid er
Thunderbird der er default IMAP klient? Jeg er klar over at der ikke
direkte er et flueben man kan hakke af, men måske under Avanceret
konfiguration? Jeg har kigget mig lidt omkring, men der er ikke lige
noget der får en klokke til at ringe.

--
Thomas Jensen
- real programmers use EDLIN...