Åbning af .pdf dokumenter?
Fra : Peter Jensen

Dato : 18-11-06 19:02

Når jeg vil åbne en .pdf fil på en webside bliver jeg nu spurgt om jeg vil
åbne eller gemme filen. Det er specielt irriterende når jeg bruger e-Boks.
Det må være noget med sikkerhedsindstillingerne i IE6? Jeg tror at det er
opstået efter en opdatering da jeg ikke tidligere har haft dette problem.

Har nogen en idé?

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 19-11-06 02:39

"Peter Jensen" <fup@snyd.dk> skrev :

>Når jeg vil åbne en .pdf fil på en webside bliver jeg nu spurgt om jeg vil
>åbne eller gemme filen. Det er specielt irriterende når jeg bruger e-Boks.
>Det må være noget med sikkerhedsindstillingerne i IE6?

Går ud fra at du bruger Adobe Reader, det skal indstilles i
dette.

Husker ikke lige hvor, da jeg er gået over til foxit, som ikke er
så tung.

En mere korrekt til spørgsmålet havde været f.eks.:
news:dk.edb.internet.software.browser. det har jo intet med et
mail+newsprogram at gøre.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Peter Jensen

Dato : 19-11-06 09:54

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> En mere korrekt til spørgsmålet havde været f.eks.:
> news:dk.edb.internet.software.browser. det har jo intet med et

Jeg prøver at kigge nærmere på indstillingerne i Adobe Reader. Jeg kender
ikke foxit.

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : Peter Jensen

Dato : 19-11-06 10:26

"Peter Jensen" <fup@snyd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opstået efter en opdatering da jeg ikke tidligere har haft dette problem.

Jeg har reinstalleret Adobe readeren og det løste problemet.
--
Venlig hilsen
Peter Jensen