Invitation til Gmail
Fra : claus.kristoffersen@~

Dato : 02-11-06 12:23

Er der en der ligger inde med en invititation til Gmail og vil sende
den til mig på claus dot kristoffersen snabela mail dot tele dot dk ?

På forhånd mange tak

Claus

Fra : Holst

Dato : 02-11-06 12:42

claus.kristoffersen@mail.tele.dk wrote:

> Er der en der ligger inde med en invititation til Gmail og vil sende
> den til mig på claus dot kristoffersen snabela mail dot tele dot dk ?

Dit dot, snabela, dot og dot hjælper næppe alverdens, når du i
From:-feltet skriver det med ., @, ., og ., men det opdager du nok.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-11-06 12:43

skrev:

> Er der en der ligger inde med en invititation til Gmail og vil
> sende den til mig på claus dot kristoffersen snabela mail dot
> tele dot dk ?

Hermed gjort.

PS: Det er fornuftigt nok at du ikke skriver mailadressen direkte i
dit indlæg, men det hjælper ikke så meget når du bruger den uden
sikring i from-feltet.
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen