Thunderbird 1.5.0.7 vedhæftede filer
Fra : Marberg

Dato : 28-10-06 08:32

Hvem kan hjælpe mig med dette lille problem?

Alle mine indkomne mails er betegnet som vedhæftede filer, uden undtagelse.
Der er lidt irriterende og hvordan får jeg det stoppet, så det kun er de
virkelige vedhæftede filer der er interessante.

MVH
marberg

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-10-06 08:42

Marberg skrev:

>Alle mine indkomne mails er betegnet som vedhæftede filer, uden undtagelse.

Har du et antivirus program der skriver en meddelelse i de indkomne mails ?

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Marberg

Dato : 28-10-06 11:10

Ivan V. Klattrup skrev:

> Har du et antivirus program der skriver en meddelelse i de indkomne mails ?

Har netop downloadet AGV, men jeg syntes ikke at der står noget i mine
mails?

MVH
Marberg

Fra : Marberg

Dato : 28-10-06 11:13

Ivan V. Klattrup skrev:

> Har du et antivirus program der skriver en meddelelse i de indkomne mails ?

Det er selvfølgelig ikke rigtigt hvad jeg lige har skrevet, den scanner
incomming mails, og det gør den opmærksom på forneden af mailen.
Kan man fjerne det?

MVH
Marberg

Fra : Michael

Dato : 28-10-06 11:19

Marberg skrev:

>Det er selvfølgelig ikke rigtigt hvad jeg lige har skrevet, den scanner
>incomming mails, og det gør den opmærksom på forneden af mailen.
>Kan man fjerne det?

Du skal ind i Control Center --> E-mail Scanner --> Fanebladet plugins
--> Configure --> fjern hakket i Certify mail begge steder, eller vælg
at den kun skal markere hvis der er vedhæftet filer.

--
I believe that, as quickly as possible, young cows
ought to be allowed to go across our border

George W. Bush

Fra : Marberg

Dato : 28-10-06 12:22

Michael skrev:

> [...]
>
> Tak for svaret, jeg har gjort som du har beskrevet. Håber de hjælper ellers vender jeg tilbage!!

Mange hilsener
Marberg