tilbud
Fra : Tim Frølich Pedersen

Dato : 23-06-01 09:46

Hej. Jeg har prøvet lignende ! For at få den fjernet skal du ringe til Telia
kundeservice, og sige du gerne vil have dit modem låst op !

Så beder de dig om at sende en købsfaktura med købstidspunkt. Så de kan se
om der nu også er gået 6 mdr.

Så kan de enten sende en fil som fjerner koden med posten som diskette eller
til din email.

Håder svaret kan bruges.

PS. generalt vil jeg fraråde dig at købe hos telia !

Fra : max

Dato : 27-06-01 00:54

Tim Frølich Pedersen <toghpedersen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:0HYY6.22$Mh1.4217@news.get2net.dk...
> [...]
> til din email.
>
> Håder svaret kan bruges.
>
> PS. generalt vil jeg fraråde dig at købe hos telia !

det må du godt forklare lidt nærmere..
mvh max

Fra : Mikkel Andreasen

Dato : 27-06-01 19:17

"max" <maxartespam@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Tim Frølich Pedersen <toghpedersen@get2net.dk> skrev i en
> [...]

Et operatørlåst modem har fået indlagt en speciel firmware, der automatisk
taster 10XX (en eller anden forvalgskode), hvis man altså ikke selv gør det
i sin opkaldsstreng. Dette er gjort for at man kun kan benytte denne ene
operatør i de 6 måneder modemet er låst.

Man kan, mod betaling, få tilsendt en ny ikke låst firmware, inden de 6
måneder er gået ved at henvende sig til udbyderen.

Mikkel, der tidligere arbejdede som supporter hos Lasat