MEDION Design PC MD 8818
Fra : Autocadster

Dato : 29-11-06 22:23

Kan der monteres ekstra HD + DVD brænder i denne ? (ud over den disk
der kan ligges i toppen)

http://aldi.dk/COMP_DK/OFFER_48/OFF01.HTM

Autocadster / 2620

Fra : Pico

Dato : 30-11-06 00:32

Autocadster wrote:
> Kan der monteres ekstra HD + DVD brænder i denne ? (ud over den disk
> der kan ligges i toppen)
>
> http://aldi.dk/COMP_DK/OFFER_48/OFF01.HTM

Ja fuldstændig som i enhver anden stationær Pc.
Pico

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 30-11-06 21:28

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja fuldstændig som i enhver anden stationær Pc.

Og hvormange er der så fysisk plads til?

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.recordere.dk
www.gromit.dk/dvd (opdateret 7.6.2006)

Fra : Autocadster

Dato : 30-11-06 22:02

Michael Lund Sørensen forklarede den 30-11-2006:

Præcis det jeg mente

Autocadster / 2620

Fra : Pico

Dato : 01-12-06 11:32

Autocadster wrote:
> Michael Lund Sørensen forklarede den 30-11-2006:

> Præcis det jeg mente

Se det var et godt spørgsmål
Det ved jeg da ikke, men det tover til Medion 88xx serien jeg kender til
mener jeg der er plads til 4 stk. udover hvad der er i den.
Pico

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-12-06 19:54

Pico wrote:

> Se det var et godt spørgsmål
> Det ved jeg da ikke, men det tover til Medion 88xx serien jeg kender
> til mener jeg der er plads til 4 stk. udover hvad der er i den.

Egenligt er det jo bare at kikke efter næste gang den er åben. Der skal jo
helst være skruehuller eller god plads til at hænge diskene i.

Fra : Autocadster

Dato : 03-12-06 10:12

Michael Lund Sørensen har bragt dette til verden:
> "Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og hvormange er der så fysisk plads til?

Har nu åbnet vores egen og sewt at der "kun" er plads til en ekstra
disk

Autocadster / 2620

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-12-06 11:32

Autocadster wrote:
> Michael Lund Sørensen har bragt dette til verden:

> Har nu åbnet vores egen og sewt at der "kun" er plads til en ekstra
> disk

Takker!