Core 2 Duo - købe nu eller vente lidt? (Qu~
Fra : Jacob E.

Dato : 29-11-06 20:45

Hola...

Folk er jo allerede begyndt at snakke om quad-core "Kentsfield", som skulle
komme på markedet i starten af 2007.
Jeg står netop og skal samle ny pc, og har valgt en Core 2 Duo løsning, men
når de nye cpu'er kommer, kan man vel regne med, at priserne på Core 2'erne
falder i pris - men hvor meget?

Kan det betale sig at vente de par måneder, eller er forskellen alligevel
ikke ventetiden værd?

Mvh Jacob

Fra : Janner

Dato : 29-11-06 21:00

"Jacob E." <sp@mmer.dropdead.ok> skrev i en meddelelse
> [...]
> falder i pris - men hvor meget?
>
> Kan det betale sig at vente de par måneder, eller er forskellen alligevel

Når de nye kommer er der endnu nyerere teknologi på vej allerede .... Skal
man så vente lidt endnu ? En dårligere investering end en ny pc er en ny bil
.... men uha det er rart at have ,,,,

Fra : Jacob E.

Dato : 29-11-06 22:32

Janner wrote:
> Når de nye kommer er der endnu nyerere teknologi på vej allerede ....
> Skal man så vente lidt endnu ? En dårligere investering end en ny pc
> er en ny bil ... men uha det er rart at have ,,,,

Jeg kan sagtens se din pointe... men jeg er fast besluttet på min Core
2-løsning - det er kun et spørgsmål om, hvor mange penge (hvis nogen) man
kan spare ved at vente.

Fra : Nicolai

Dato : 30-11-06 22:06

> Jeg kan sagtens se din pointe... men jeg er fast besluttet på min Core
> 2-løsning - det er kun et spørgsmål om, hvor mange penge (hvis nogen) man
> kan spare ved at vente.

Core Duo er uden tvivl det bedste Intel har lavet - Det er sjovt at se om
det varierer fra knep til klasse og normalt om igen :)