Tilbagemelding på ALDI pc
Fra : Tico

Dato : 29-11-06 20:11

Hej,

Er der en der har købt den i nyhedsgruppen før omtalte ALDI pc?
Tilbagemelding mht. pc'er ønskes!

Mvh

Biolic

Fra : Peter [5260]

Dato : 30-11-06 00:51

Fin maskine, købte den i dag på Hjallesevej ved middagstid, de havde
stadig 5-6 stykker tilbage.
Jeg købte også en 320GB HD2Go med, så prisen endte i alt på ca.
7,5kkr
Støjsvag, hurtig som bare f....., pæn at se på osv.
Som AOD skrev i sidste uge, så er den medfølgende mus lidt for stor,
men min gamle trådløse Creative kan godt klare lidt endnu
De 2 DVD-drev fra LG virker lidt slatne i drevskuffen, men jeg har
også været vant til 2 x Pioneer fra min gamle 2,6GHz P4.
Jeg har ikke haft den åbnet endnu.....mere om dette senere!
Mvh
Peter

Fra : Janner

Dato : 30-11-06 19:46

Jeg har ikke haft den åbnet endnu.....mere om dette senere!
Mvh
Peter

Jeg har modellel før 8808 med pen d processoren ... og den er nem at åbne og
det hele er enormt pænt strikket sammen , men siderne er mmmmmmmmm ikke
særlig nemme at få til falde i 117 hakker ... he he men wha resten af pc'en
spiller bare

/Jan

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 30-11-06 21:27

"Janner" <NOTVALID@NOTVALID@NOTVALID> skrev i en meddelelse

> [...]
> og det hele er enormt pænt strikket sammen , men siderne er mmmmmmmmm ikke
> særlig nemme at få til falde i 117 hakker ... he he men wha resten af

Hvor mange harddiske kan man få plads til ?
I min lidt ældre Medion, sidder den medfølgende harddisk, og under den en
mere og desuden et diskettedrev.
Derudover har jeg brugt en holder til 3 harddiske til montering af to ekstra
diske. Ialt 4 diske og et diskettedrev, kan man komme op på noget lignende i
den nye ?

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.recordere.dk
www.gromit.dk/dvd (opdateret 7.6.2006)

Fra : Janner

Dato : 01-12-06 16:30

> [...]
> Derudover har jeg brugt en holder til 3 harddiske til montering af to
> ekstra diske. Ialt 4 diske og et diskettedrev, kan man komme op på noget

Det ved jeg sgu ikke har blot den der er i og et par eksterne

Fra : Peter [5260]

Dato : 02-12-06 12:56

Well, så røg kabinette af!
Pænt cablet, god køler, bundkort=MS-7318 v1, plads til i alt 3 HD + 2
optiske, 2x512MB ramklodser (mener de havde lovet 1x1024, men hva').
Jeg har dog fået et lille problem, som beskrives i en sep. tråd.

Mvh.
Peter