Hvilken comp. af disse 2?
Fra : Anders Christensen

Dato : 29-11-06 12:52

Hejsa.

Skal have investeret i en ny computer, primært til at game på. Jeg har meget
lidt forstand på det!
Budgettet ligger på omkring 6000,-
Har fundet 2 stk. hvilken víl i mene jeg får mest ud af pengene på:
Denne fra Aldi:

Medion® Entertainment PC

Pr. stk.
6.499,-

Verdens bedste processor: Intel® CoreTM 2 Duo-processor E6300, 1,86 GHz, 2
MB L2-cache, 1066 MHz FSB
.. Windows VistaTM Premium forberedt til det nyeste styresystem fra
Microsoft®
.. Microsoft® Windows Media Center Edition 2005
.. NVIDIA® GeforceTM 7650 GS high-end grafikkort med 256 MB DDR2 dedikeret
hukommelse og HDMI udgang til HD LCD TV
.. SeagateTM 320 GB S-ATA harddisk med 8 MB cache
.. Samsung® 1024 MB DDR2 SDRAM med 533 MHz 64 bit understøttelse
.. 3-i-1 TV-modtager til DBV-T, DVB-S og analog modtagelse
.. Dual Layer DVD brænder med LightScribeTM
.. Integreret trådløst netværk - WLAN 54 mbit/s . Harddisk Docking Bay til
ekstern harddisk af typen Medion® HDDrive2Go (harddisk ikke inkluderet)
.. Stor software tilbehørspakke
.. Inkl. trådløst tastatur, optisk trådløs mus og fjernbetjening 3 års
garanti og adgang til hotline.

Eller denne:

http://topdata.dk/product.asp?product=3327&sub=284&page=1

Mvh.