Er denne pengene værd?
Fra : TL

Dato : 27-11-06 14:56

Overvejer at købe denne her;
http://www.altomdata.dk/index.php?module=Pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=1850 -
http://www.medion.de/md8818/dk/

Er den pengene værd?

Syntes umiddelbart at den lyder som et godt køb.

Der følger en del software med, og endda en upgrade til Windows Vista!

/Torben

Fra : JK

Dato : 27-11-06 15:15

On Mon, 27 Nov 2006 14:56:12 +0100, "TL" <creatime@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>
>Syntes umiddelbart at den lyder som et godt køb.
>
>Der følger en del software med, og endda en upgrade til Windows Vista!

Det er den nok. Der plejer ikke at være bedre tilbud end Aldis.

Først og fremmest er det Tyskland største pc-leverandør og service
plejer at være OK.

Dog skal du nok have noget mere ram i, hvis de vil. Dobbelup, for 2
Gbyte er ganske brugbart, især af Vista.

Jeg synes dog, at det ville være meget sjovere at bygge en selv med
den core2 CPU. For det er velkendt, at den kan køre 3 GHz uden ret
meget sved på panden.

Det skal du slet ikke forvente at kunne justere på med et standard
bundkort fra Aldi (ved vi hvad det hedder ?).

http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2860

mvh

John

Fra : Pico

Dato : 28-11-06 23:54

TL wrote:
> [...]
>
> Syntes umiddelbart at den lyder som et godt køb.
>
> Der følger en del software med, og endda en upgrade til Windows Vista!

Kig dog i den store tråd fra 26/11 kl. 1.46
Pico

Fra : TL

Dato : 29-11-06 08:29

Takker, havde ikke lige set den tråd.
Selv om der ikke står så meget om det er et godt køb eller ej!!

/Torben

Fra : Claus Tersgov

Dato : 29-11-06 11:59

> Overvejer at købe denne her;
> http://www.altomdata.dk/index.php?module=Pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=1850
> - http://www.medion.de/md8818/dk/
>
> Er den pengene værd?

Ja, absolut. Du finder ikke noget bedre tilbud nogen andre steder
overhovedet, når man tager i betragtning, at der er tre års garanti, og at
det ikke er alle, der vil stjæle sin software.

Du kan roligt købe den.

Claus

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 30-11-06 16:44

> [...]
> overhovedet, når man tager i betragtning, at der er tre års garanti, og at
> det ikke er alle, der vil stjæle sin software.

Bare ærgerligt at den var udsolgt da jeg skulle have en

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 01-12-06 15:29

> Bare ærgerligt at den var udsolgt da jeg skulle have en

Ring til Aldi's hovedkvarter.

De plejer at være flinke til at slå op, hvor der er flere maskiner tilbage.

Claus

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 07-12-06 16:42

> Ring til Aldi's hovedkvarter.
>
> De plejer at være flinke til at slå op, hvor der er flere maskiner
> tilbage.

Ok. det kan jeg prøve, men det er nok for sent nu, men det er da værd at
prøve. Tak for svar.