Råd til datagenskabelse
Fra : Henrik

Dato : 26-11-06 19:48

Hej
Haves en Maxtor DiamondMax plus 9 120 Gb ATA-133, som har meget besvær
med at virke i min windows 2000 pro gennem ekstern USB(1.1) box. Jeg har
prøvet boxen med andre diske, hvilket virker, så boxen må være ok.

Harddisken får windows til at køre _meget langsomt og i stifinder, når
den endelig er færdig med at "lede med lygten", er der nogle drev som
den skriver "sidefejl" ved når jeg vil browse. Det er faktisk alle drev
(4) som jeg ikke kan få adgang til. Spørgsmålet er hvad kan man gøre for
at redde hvad reddes kan?

mvh Henrik

Fra : Kim

Dato : 27-11-06 09:18

On Sun, 26 Nov 2006 19:47:58 +0100, Henrik <xxxxx@xxx.com> wrote:

>Det er faktisk alle drev (4) som jeg ikke kan få adgang til.
>Spørgsmålet er hvad kan man gøre for at redde hvad reddes kan?

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.drev

fut : dk.admin.netikette
--
Kim