Micro Memory M2 1 GB
Fra : J.K.Arning

Dato : 24-11-06 20:39

Er på jagt efter en Micro Memory M2 1GB.

Enten webshop der har den på lager eller forretning i Kbh.

Det ser ud som om markedet er støvsuget for det memory kort fortiden ..
nogle der ved hvorfor?

Har i et bud på hvem der har et liggende?

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk :: & mig ubekendte personer bedes undlade
at afslutte deres skriverier til mig med "KH dit og dat", så gode venner er

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-11-06 23:01

Helt nede i bunden af siden
http://www.qxl.dk/search/SearchElse.asp?txtSearch=micro+memory&Catg=1&InTitleAndDesc=1&AffParam=0&Hid_SearchType=0&SearchType=0&Region=-1&catalog=0&Adv=1

Kurt

Fra : Esben

Dato : 24-11-06 23:14

> [...]
> nogle der ved hvorfor?
>
> Har i et bud på hvem der har et liggende?

Findes det overhovedet? Distributøren har dem kun som 512MB.

--
Esben

Fra : J.K.Arning

Dato : 25-11-06 06:58

On Fri, 24 Nov 2006 23:13:40 +0100, Esben wrote:

> Findes det overhovedet? Distributøren har dem kun som 512MB.

Det findes .. overalt .. oftes bare ikke på lager eller på lager til en
pris der nærmer sig det dobbelte af hvad de billige forhandlere vil have.

Fra : Esben

Dato : 25-11-06 17:32

> Det findes .. overalt .. oftes bare ikke på lager eller på lager til en
> pris der nærmer sig det dobbelte af hvad de billige forhandlere vil have.

I Micro Memory eller Sony?

--
Esben

Fra : Anders Pedersen

Dato : 25-11-06 11:12

J.K.Arning skrev:
> [...]
> nogle der ved hvorfor?
>
> Har i et bud på hvem der har et liggende?

Hsdata skulle have det på lager
http://webshop.hsdata.dk/visframe.asp?gruppe=15700&kat=119
Proshop har en sony på lager
http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?prodid=80751

men ellers så lader det at der ikke er ret mange der har det på lager

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-11-06 17:31

"J.K.Arning" <spam@arning.dk> wrote in message

> Er på jagt efter en Micro Memory M2 1GB.

prøv TDC telebutikker.... koster 399

Fra : J.K.Arning

Dato : 25-11-06 20:07

On Sat, 25 Nov 2006 17:30:46 +0100, Bjarke Hansen wrote:

> prøv TDC telebutikker.... koster 399

Ja .. egentligt utroligt at det gamle monopol kan være med der selvom de
ikke ligger i dne billige ende. Dem prøver jeg.

Fra : Esben

Dato : 25-11-06 20:28

> Ja .. egentligt utroligt at det gamle monopol kan være med der selvom de
> ikke ligger i dne billige ende. Dem prøver jeg.

Det er jo netop heller ikke Micro Memory.

--
Esben

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-11-06 20:43

"Esben" <esben@gruf.LAND> wrote in message
> "J.K.Arning" <spam@arning.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo netop heller ikke Micro Memory.

Nej det er Sony M2, men det er vel også det han efterspørger?

http://salg.tdc.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/TDC-Privat-Site/da_DK/-/DKK/ViewProductDetail-Start;sid=FKTO32uJKdjO3y7hiAcOdyKq_3pA9vqXye0wi_eSkDABpEWnd4z1exqTOoqt9_qXye0=?ProductUUID=InsKamdg_LkAAAEM8AwUp6_C&CatalogCategoryID=&JumpTo=BrowseStandardCatalog&dogtag=f5_p_dat_pu_ram&CategoryName=f5_p_dat_pu_ram&CategoryDomainName=TDC-PrivatCatalog

Fra : Esben

Dato : 25-11-06 22:08

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> Nej det er Sony M2, men det er vel også det han efterspørger?

Han spurgte efter Micro Memory M2, som så vidt jeg kan se højst fås i 512MB.

--
Esben

Fra : Christian Mygind

Dato : 25-11-06 22:15

Esben wrote:

> Han spurgte efter Micro Memory M2, som så vidt jeg kan se højst fås i
> 512MB.

Så ser du forkert.
Memory Stick Micro (M2) findes i 1 gB.

/Chr

Fra : Esben

Dato : 25-11-06 22:18

"Christian Mygind" <usenetslettes@slettesmygind.net> skrev i en meddelelse

> Så ser du forkert.
> Memory Stick Micro (M2) findes i 1 gB.

Ja, men så står der sikkert også Sony på det og ikke Micro Memory*.

*Micro Memory er en 3.parts leverandør som Kingston, UMD etc.

--
Esben

Fra : J.K.Arning

Dato : 26-11-06 19:44

On Sat, 25 Nov 2006 22:18:21 +0100, Esben wrote:

> Ja, men så står der sikkert også Sony på det og ikke Micro Memory*.
>
> *Micro Memory er en 3.parts leverandør som Kingston, UMD etc.

Tja når jeg på f.eks. edbpriser søger efter "micro memory" så kommer der
produkter fra Sony, Sandisk & MicroMemory .. bemærk ikke micro memory,
frem. Så jeg vil mene det er helt fint at efterspørge micro memory 1GB
kort.

Fra : Esben

Dato : 26-11-06 21:05

> [...]
> produkter fra Sony, Sandisk & MicroMemory .. bemærk ikke micro memory,
> frem. Så jeg vil mene det er helt fint at efterspørge micro memory 1GB

Det er sikkert fint, men typen hedder Memory Stick Micro M2.

--
Esben

Fra : Christian Mygind

Dato : 26-11-06 21:31

Esben wrote:

> Det er sikkert fint, men typen hedder Memory Stick Micro M2.

Ja - og alle andre i tråden forstod hvad spørgeren mente, idet han anvendte
3/4 af typens navn. Eneste "misforståelse" var én, der ville gøre en point
ud af den manglende 1/4.

Jeg tror vi overlever. Glædelig jul!

/Chr