Erstatning for WD raptor Harddiske
Fra : TT

Dato : 23-11-06 11:40

Hej,

Jeg er begyndt at overveje om mine to WD raptor 74GB harddiske, som jeg
har haft i to år trænger til at blive speedet lidt op. Er der kommet
nogle diske som er hurtigere (og lydsvage) end disse med sata interface?

pft.
T.

Fra : Kim

Dato : 23-11-06 11:51

On Thu, 23 Nov 2006 11:40:27 +0100, TT <nomail@nomail.dk> wrote:

>Jeg er begyndt at overveje om mine to WD raptor 74GB harddiske, som jeg
>har haft i to år trænger til at blive speedet lidt op. Er der kommet
>nogle diske som er hurtigere (og lydsvage) end disse med sata interface?

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.drev

fut : dk.admin.netikette
--
Kim

Fra : peter.aghl@gmail.com

Dato : 23-11-06 15:48

Kim skrev:

> Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.drev
>
> fut : dk.admin.netikette

Giv dog manden et fornuftigt svar og sæt opfølgning til relevant
gruppe i stedet de bevidstløse, intetsigende futafsted til netiketten
Det er imho misbrug af et fremragende koncept og et større brud på
netiketten end et fejlplaceret indlæg kan blive

Vis smidighed!

- Peter

Btw svar på dette indlæg havner i dk.admin.netikette :)

Fra : Sveinar Ånes

Dato : 23-11-06 17:04

TT skrev i melding
> [...]
> til at blive speedet lidt op. Er der kommet nogle diske som er hurtigere (og lydsvage) end disse

Raptor er suveren på toppen. Nyere Raptor har 16MB buffer/cache, men ellers
er de som før. Skal du ha hurtigere disker må du over på 15k rpm scsi.