Billig nem net harddisk
Fra : HH

Dato : 22-11-06 10:26

Hej med jer

Jeg har en fast forbindelse og har hørt man kan sætte en harddisk op som man
kan gå på når man ikke er hjemme.

Altså så jeg kan se mine billeder mv. fra computere andre steder. Der skal
selvfølgelig være noget password og billig i strøm.

Er der sådan noget og hvor kan jeg finde noget om det ?

Mvh
HH

Fra : Henning

Dato : 22-11-06 11:12

http://www.mm-vision.dk/default.asp?dvarenr=63485&menu
Anmeldelse her http://www.tweakup.dk/article/715/dk/

Fra : HH

Dato : 22-11-06 12:57

> http://www.mm-vision.dk/default.asp?dvarenr=63485&menu
> Anmeldelse her http://www.tweakup.dk/article/715/dk/

Ser rigtigt ud, og så kan jeg vil tilslutte en harddesk til den.

Mvh HH

Fra : Mads

Dato : 22-11-06 14:09

On Wed, 22 Nov 2006 12:57:14 +0100, "HH" <HH@hansenkanikkelidespam.dk>
wrote:

>Ser rigtigt ud, og så kan jeg vil tilslutte en harddesk til den.

Ja, via et af USB stikkene, som der er vist yderst til venstre