Blæser til strøforsynng
Fra : Søren Skovgaard

Dato : 21-11-06 23:48

Hej alle !

Er der nogen/nogler her, som ved, om en alm. PC'en kan klare en defekt
blæser ?. Min blæser til er, desværre, røget i svinget, og jeg er i tvivl
om, om strømforsyningen kan klare sig uden.

mvh
Søren

Fra : Mads

Dato : 22-11-06 00:32

On Tue, 21 Nov 2006 23:48:12 +0100, "Søren Skovgaard"
<soren.skovgaard@nospam_gmail.com> wrote:

>Hej alle !
>
>Er der nogen/nogler her, som ved, om en alm. PC'en kan klare en defekt
>blæser ?. Min blæser til er, desværre, røget i svinget, og jeg er i tvivl

Det kommer helt an på hvad du ellers har til at skubbe luft igennem
maskinen. Hvis blæseren i strømforsyningen er den eneste til at lave
gennemtræk, så kan du ikke undvære den. Så vil den varme luft
jo køre rundt inde i kabinettet og bare blive varmere og varmere
indtil et eller andet brænder af.

mvh Mads