Trådløs mus - hvilken?
Fra : Filip

Dato : 18-11-06 09:49

Jeg vil gerne har en trådløs optisk mus til min notebook, som skal være lidt
mindre end en normal mus (da den skal med på farten). Jeg kunne godt tænke
mig en hvor selve usb stikket kan klappes ind i musen når den ikke er i
brug, så den slukker for strømmen samtidig. Hviken kan I anbefale?

Men jeg har faktisk indbygget BT i min comp, så hvis jeg vælger sådan en,
kan jeg så slukke den manuelt så den heller ikke bruger strøm
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=116692 ?

(Grunden til jeg spørger er at jeg har set nogle af mine kamerater som
skulle pille batterierne ud af musen hver gang den skulle i tasken, og det
vil jeg helst undgå)
Filip

Fra : Max

Dato : 18-11-06 10:09

Hej Filip

> [...]
> kunne godt tænke mig en hvor selve usb stikket kan klappes ind i
> musen når den ikke er i brug, så den slukker for strømmen samtidig.

Denne model foretrækkes af mine klienter, og den kan det
du efterlyser

Mvh Max

Fra : Filip

Dato : 20-11-06 23:49

> Denne model foretrækkes af mine klienter, og den kan det
> du efterlyser
>
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=40138

Fint. Den skriver jeg på ønskesedlen

Filip