Er det strømforsyningen der er gået?
Fra : JMN

Dato : 17-11-06 18:14

Hej med jer

Min søn skulle som vanligt bruge pc'en. Han siger så at da han ville tænde
den siger den "boing" og kan slette ikke starte. Ganske rigtigt, jeg kan
ikke få det mindste strøm på den.

Er det strømforsyningen der er gået en tur?

Andre bud?

vh.
Jørgen

Fra : kaj

Dato : 17-11-06 19:07

"JMN" <guffe@guffe.dk> wrote in message
> [...]
> ikke få det mindste strøm på den.
>
> Er det strømforsyningen der er gået en tur?

hej jørgen

Det lyder som et meget godt bud. Hvis du har en pc mere kan du prøve at tage
strømforsygningem fra denne og teste med.

hilsen kaj

Fra : Morten Larsen

Dato : 17-11-06 19:40

du kan teste strømforsyningen ved at forbinde sort og grøn ledning.

Morten Larsen

Fra : JMN

Dato : 17-11-06 20:01

Hej Morten

Øøøhh, nu skal jeg vist bede om lidt mere info.

Skal jeg sætte sort og grøn sammen? Hvilken reaktion
siger den er død/levende?

vh.
Jørgen

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 17-11-06 22:54

JMN wrote:

> Øøøhh, nu skal jeg vist bede om lidt mere info.
>
> Skal jeg sætte sort og grøn sammen? Hvilken reaktion
> siger den er død/levende?

Man starter en strømforsyning ved at forbinde de to ledninger.
Sæt noget til strømforsyningen så du kan se om den leverer strøm.
F.eks. en harddisk og mærk på harddisken om den spinder op.

mvh
Henning

Fra : JMN

Dato : 18-11-06 18:20