Sepia MP3 afspiller og store kort
Fra : Lasse Jensen

Dato : 16-11-06 19:35

Jeg var hos TDC idag og faldt over en Sepia MP3 afspiller med 128 mb RAM,
der kan tage SD og MMC kort. Problemet er bare at den ikke kan tage mit 2
gb Kingston MMC kort. Ifølge hjemmesiden
(http://sepia.ibiz.dk/TradePoint/item_view?itemNo=35SMA5128&category=301000)
kan den kun tage op til 256 mb. Er der nogen chancer for at det kan fixes
ved en firmware opdatering? Og er der nogen der ved hvor en sådan kan
findes? Lidt nærmere research viser at den egentlig hedder SigmaTel
MSNCMMC.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 16-11-06 19:56

Lasse Jensen wrote:

> [...]
> ved en firmware opdatering? Og er der nogen der ved hvor en sådan kan
> findes? Lidt nærmere research viser at den egentlig hedder SigmaTel

Alternativt, kender nogen til en anden MP3 afspiller der godt vil æde mit
kort? Den behøver ikke have de vilde features, den skal bare ligge i
tasken, så jeg kan høre musik når jeg har glemt at oplade min Nokia 6230i
som normalt bruger det føromtalte kort.