Støjsvag spillecomputer
Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 16-11-06 17:36

Hvilke komponenter skal jeg kigge efter - ikke mindst kabinet og
grafikkort - hvis jeg skal have en ny pc, der udover slavearbejde af grafisk
art, skal kunne bruges som spillemaskine og postterminal i dagligstuen, dvs.
den skal som børnene helst ikke kunne høres?

Prisleje helst under 20.000,-
--
¸.·´¯)
)><((((º> ´\

Fra : andy

Dato : 16-11-06 18:25

3140 Bjørgheim wrote:
> [...]
> art, skal kunne bruges som spillemaskine og postterminal i dagligstuen, dvs.
> den skal som børnene helst ikke kunne høres?

få en hvor alt er passivt køling og hvor strømforsyningen kun køre når
det er nødvendigt, noget tepertur styring.

Fra : Jeppe Høiby

Fra : Lasse

Dato : 17-11-06 22:45
Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 18-11-06 08:53

Lasse wrote:
> Et tip fra en god ven !!
>
> Bundkort :
> http://dk.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=11&l3=397&model=1459&modelmenu=1
>
> Graffikkort:
> http://dk.asus.com/products4.aspx?l1=2&l2=6&l3=442&model=1455&modelmenu=1
>
> Processor: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=216463
>
> Gå til den ... Du har kassen !!
>
> Hilsen Nasse

Kan man evt. bruge en forholdsvis tyst fætter som denne til ovenstående
http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=37704 eller skal
jeg se mig om efter et andet kabinet?

--
¸.·´¯)

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 18-11-06 09:08

Jeppe Høiby wrote:
> [...]

Grafisk arbejde: Behandling af billeder i photoshop og dtp-arbejde i
InDesign/Illustrator. Begge dele i den kvalitet, der bruges til aviser, dvs.
plakatbyggernes monsterkrav

Spil: Jeg er vist ikke nået længere end til Counterstrike, men jeg har tre
særdeles ivrige banditter, der spiller det sidste nye. Tror, det sidste jeg
så var FEAR, og at de ondeste specs er at forvente.

--
¸.·´¯)

Fra : Jeppe Høiby