Ekstern Harddisk med S/PDIF
Fra : pinkfloydhomer@gmail~

Dato : 16-11-06 10:18

Findes der en ekstern harddisk (eller endnu bedre: kasse hvor man selv
kan putte en IDE eller SATA harddisk i) som har
USB2/Firewire/SATA-udgang og derudover også S/PDIF (coax eller optisk)
så man direkte kan sætte den til en forstærker med digital indgang?

/David

Fra : Claus Tersgov

Dato : 16-11-06 11:53

> [...]
> USB2/Firewire/SATA-udgang og derudover også S/PDIF (coax eller optisk)
> så man direkte kan sætte den til en forstærker med digital indgang?

Nej, ikke umiddelbart. Det ville jo kræve, at der er en eller anden software
indbygget, som er i stand til at afspille lydfiler. Det kræver altså en hel
del mere end bare end harddisk.

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-06 12:08

<pinkfloydhomer@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Den mangler den digitale udgang, men ser da ellers meget sjov ud:
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=413992116&ListingType=0&ListingSort=1&PageNr=1&Catg=10064

( Det er IKKE min annonce, så den blot da jeg bladrede lidt rundt)

mvh Ebbe

Fra : N_B_DK

Dato : 16-11-06 14:50

In news:455c46b2$0$20299$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Ebbe [7000] <es44(at)pc(dot)dk> typed:
> [...]
>
> /David
>
> Den mangler den digitale udgang, men ser da ellers meget sjov ud:

Ja det er jo en lille computer, det er ikke det der spørges efter ;)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 16-11-06 14:49

In news:1163668684.396617.26420@b28g2000cwb.googlegroups.com,
pinkfloydhomer@gmail.com <pinkfloydhomer@gmail.com> typed:
> [...]
> USB2/Firewire/SATA-udgang og derudover også S/PDIF (coax eller optisk)
> så man direkte kan sætte den til en forstærker med digital indgang?

Nej det findes ikke.

--
MVH.
N_B_DK