Logitech MX700
Fra : Jacob Bjørn

Dato : 14-11-06 20:18

Jeg har et trådløst keyboard og mus, Logitech mx700, med dertil hørende
oplader til musen.... Meeeeeen jeg kan ikke få musen til at lade når jeg
sætter den i holderen, er der nogen der har nogen gode fif?

Og ja, der er sat strøm til den osv osv osv

Mvh Jacob

Fra : Janner

Dato : 14-11-06 20:40

"Jacob Bjørn" <jacobkosovo@hotmail.comREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
> [...]
> sætter den i holderen, er der nogen der har nogen gode fif?
>
> Og ja, der er sat strøm til den osv osv osv

Rens polerne under muset og evt. i holderen ,,,, jeg har døjet med det samme

/Jan

Ellers er Logitech så dumme at have 5 års garanti på deres lort ... jeg får
byttet mit sæt ca. hver 1,5 år for så kan keyboard ikke længere *S* så hurra
for dem

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-11-06 20:40

Jacob Bjørn skrev:

> [...]
> hørende oplader til musen.... Meeeeeen jeg kan ikke få musen til
> at lade når jeg sætter den i holderen, er der nogen der har

Tapperne nede i bunden af opladeren har det med enten at blive støvet
til eller bøje, så de ikke har kontakt med fladerne på musen. Prøv at
gør dem rene og bøj dem evt. lidt mere udad med en skruetrækker eller
lignende.

MX1000 har i øvrigt det samme problem.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 14-11-06 21:03

> [...]

> til eller bøje, så de ikke har kontakt med fladerne på musen. Prøv at
> gør dem rene og bøj dem evt. lidt mere udad med en skruetrækker eller

Sættet er cirka 1 måned gammelt, det er derfor jeg undrer mig lidt over
problemet? Jeg har forsøgt ovenstående, synes ikke det hjælper, musens diode
lyser stadig rødt....

Mvh Jacob

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-11-06 21:18

Jacob Bjørn skrev:

> Sættet er cirka 1 måned gammelt, det er derfor jeg undrer mig
> lidt over problemet? Jeg har forsøgt ovenstående, synes ikke det
> hjælper, musens diode lyser stadig rødt....

Så må der være en defekt i enten lader eller mus.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Karsten Vinding

Dato : 15-11-06 19:16

På min MX700 døjede jeg igennem længere tid med at den ikke ville lade
ordentligt, og til tider blinkede hurtigt rødt, hvilket ifølge manualen
betyder ladefejl.

Prøvede mange ting, rensede poler, rensede musen (skilte den ad og rensede
indvendigt også).

Så ville jeg prøve at oplade batterierne i en ekstern lader, men efter 24
timers oplading, var der kun strøm til 2 minutter i mit digitalkamera. Nye
batterier i musen, og vupti den fungerer perfekt, og har ikke fejlet noget
siden.

Så prøv med andre batterier, det _kan_ være de er defekte.

--
Mvh, Karsten.