Full face label program til Canon ?
Fra : Michael Dahl

Dato : 14-11-06 19:06

Hej

Jeg har ladt mig fortælle der findes et cd label program der kan printe full
face på min Canon ip5200.
Den har jo med det medfølgene software en grænse på 3,50 cm.
Nogen der kendet til dette program og hvor det findes ?

Mvh Søren

Fra : chamman

Dato : 14-11-06 19:20

Michael Dahl skrev:

>Den har jo med det medfølgene software en grænse på 3,50 cm.

Canons CD-Labelprint ?

File - Select paper - CD label print - New - outer size 117 mm inner size
17 mm

Fra : Elmer Fjort

Dato : 14-11-06 20:50

"chamman" <no@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> Canons CD-Labelprint ?
>
> File - Select paper - CD label print - New - outer size 117 mm inner size
> 17 mm

Selvom det ikke var til mig, så siger jeg da mange tak for tipset!

Elmer

Fra : Michael Dahl

Dato : 15-11-06 01:59

Jeg siger så rigtig gange mange tak

Tak for tippet

Michael

Fra : Mikael Antonsen

Dato : 15-11-06 02:22

Michael Dahl skrev:
> Jeg siger så rigtig gange mange tak
>
> Tak for tippet
>

> Michael
>

> "Michael Dahl" <Dont@have.email> skrev i en meddelelse

så vidt jeg husker så kan man stadig ikke printe helt ud til kanten.
Officeprinter kan klare det

Fra : KH

Dato : 15-11-06 07:35

> så vidt jeg husker så kan man stadig ikke printe helt ud til kanten.
> Officeprinter kan klare det

Ip4200 kan godt, så mon ikke ip5200 også kan??!!