Støjsvag køler til Athlon 64 X2 4800+?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 10-11-06 00:05

Jeg har en fra Artic Cooling på nu, men den larmer
http://www.edbpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=157504

Kan I anbefale en der er meget støjsvag?
Det skal ikke være vandkøling, eller andet fancy..

// Sid

Fra : ShutEye

Dato : 10-11-06 00:23

> Jeg har en fra Artic Cooling på nu, men den larmer
> http://www.edbpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=157504

2200 opm? Det er lidt hidsigt for en 92mm blæser hvis den kører sådan hele tiden!

> Kan I anbefale en der er meget støjsvag?
> Det skal ikke være vandkøling, eller andet fancy..

Er der ikke mulighed for at styre hastigheden på den blæser?
Ellers bare skift den med en der kan, billigeste løsning.

Fra : sls\(2770\)

Dato : 10-11-06 00:58

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> 2200 opm? Det er lidt hidsigt for en 92mm blæser hvis den kører sådan hele
> tiden!

Den kører 2500 rpm ifølge asus probe, og CPU er 55 grader.

// Sid

Fra : ShutEye

Dato : 10-11-06 11:38

> Den kører 2500 rpm ifølge asus probe, og CPU er 55 grader.

Jeg læste bare specs fra dit link, 2500 gør det ikke bedre :)
Jeg synes ikke den lyder særlig effektiv overhovedet den køler, jeg mener 55grader?
Drop hellere mit tidligere råd om en anden blæser, skift hele skidtet.
Jeg har dog ingen erfaring selv med kølere til X2 ...