Ny toner til HP laser
Fra : Henning

Dato : 08-11-06 23:12

Jeg skal bruge en ny toner til min HP2600N - nærmere betegnet den cyan
med modelnummeret Q6001A.
Hvor fåes den billigst, evt. uoriginalt? Jeg har fundet den på
EDB-priser til ~500,-, men hvis der findes uoriginale til det halve
ville det være fint

Fra : Kim S

Dato : 08-11-06 23:23

> [...]
> Hvor fåes den billigst, evt. uoriginalt? Jeg har fundet den på
> EDB-priser til ~500,-, men hvis der findes uoriginale til det halve

Jamen så søg da samme sted efter en uoriginal. Sværere er
det ikke. Ellers på Ebay.

Mvh, Kim

Fra : Henning

Dato : 09-11-06 09:44

On Wed, 8 Nov 2006 23:23:21 +0100, "Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk>
wrote:

>"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i en meddelelse
>>
>Jamen så søg da samme sted efter en uoriginal. Sværere er
>det ikke. Ellers på Ebay.

Nu er EDB-priser ikke Guds gave til mennesket, men kan blot bruges som
vejledende udgangspunkt. Der er ikke nævnt noget med uoriginale
patroner, desværre. Derfor spørgsmålet

Fra : Holst

Dato : 09-11-06 10:26

Henning wrote:

> Nu er EDB-priser ikke Guds gave til mennesket, men kan blot bruges som
> vejledende udgangspunkt. Der er ikke nævnt noget med uoriginale
> patroner, desværre. Derfor spørgsmålet

Det er tydeligvis dig, der ikke formår et bruge edbpriser.dk.

Start på forsiden og vælg 'Tilbehør'. Vælg så 'Toner/Blæk'. Dernæst
vælger du 'Laser Toner'. Så vælger du 'HP/Compaq'. Dernæst vælger du 'HP
Color LaserJet'. Endelig vælger du '2600n'. Så dukker der noget noname
op i bunden.

Det kan vel næppe være nemmere?

Fra : Max

Dato : 09-11-06 10:39

Hej Holst

> [...]
> vælger du 'Laser Toner'. Så vælger du 'HP/Compaq'. Dernæst vælger du
> 'HP Color LaserJet'. Endelig vælger du '2600n'. Så dukker der noget

Ja, men det er refill :(

Mvh Max

Fra : Henning

Dato : 09-11-06 16:36

On Thu, 09 Nov 2006 10:25:58 +0100, Holst <newsnov06@shelter.dk>
wrote:

> [...]
>vælger du 'Laser Toner'. Så vælger du 'HP/Compaq'. Dernæst vælger du 'HP
>Color LaserJet'. Endelig vælger du '2600n'. Så dukker der noget noname

Du refererer formodentlig til denne (enlige) svale
http://www.dansktonerservice.dk/product.asp?product=610 ?
Det er ikke en ny toner, det er et refill-sæt. Hjælper ikke, når
toneren har fået en fysisk defekt.