USB port speed er nu kun USB1.1 efter geni~
Fra : Per Pedersen

Dato : 07-11-06 22:28

Hej

Efter geninstallation af windows xp på min pc er alle USB porte nu kun ver
1.1
hvad kan der være galt.
Det er et microstar K8N SLI bundkort
Og det gælder alle porte.
Har kikket i bios og selve windows og det ser egentlig OK ud, men noget må
være galt.
Kan nogen hjælpe !!!

Mvh

Per

Fra : Martin Sinkjær

Dato : 07-11-06 22:57

"Per Pedersen" <per.p@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Og det gælder alle porte.
> Har kikket i bios og selve windows og det ser egentlig OK ud, men noget må

Hvilken version af Windows XP ligger der på din installations CD?
USB 2 understøttelse Windows XP SP1 er nemlig først med i Service pack 1.

Så hvis du endnu ikke har opdateret din Windows er her endnu en grund ud
over sikkerheden og fejlrettelserne.

Mvh Martin

Fra : goofy

Dato : 07-11-06 22:58

Hejsa
> være galt.
> Kan nogen hjælpe !!!
Har du fået opdateret sp1/sp2?
Hvis ja, så gå i enhedshåndteringen og slet alt med USB og genstart, så
skulle XP finde ud af at være USB 2

Steen

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-06 23:00

> [...]
> Og det gælder alle porte.
> Har kikket i bios og selve windows og det ser egentlig OK ud, men noget må

Hej Per,

opgrader til service-pack 2 - der er inkluderet de drivere, som undersøtter
USB 2.
(Findes ikke i tidligere versioner, som du nok har erfaret)

Mvh.
Anders

Fra : Per Pedersen

Dato : 09-11-06 10:15

Var inde på Micostar's hjemme side og fik deres chipset driver installeret
da var alt ok
Per