MX Revolution - hjulknappen til luk
Fra : Peter Holm

Dato : 28-10-06 07:59

heysa
jeg har købt mig en ny logitech mx revolution - nyt skal der jo til.
Men min yndingsknap - hjulknappen - har jeg altid brugt til at lukke
programmer med, og det synes ikke at fungere optimalt på denne mus. Den kan
lukke notepad og flere andre programmer, men jeg kan død og pine ikke få den
til at lukke en Internet Explorer side. Kan det skyldes, at denne nye
SmartScrollfunktion slår til, så snart man er i Explorer, og på den måde
tilsidesætter knap=luk program?

Er det blot mig, eller har andre samme problem ?

Peter

Fra : Peter Holm

Dato : 28-10-06 08:01

Kan det skyldes, at denne nye
> SmartScrollfunktion slår til, så snart man er i Explorer, og på den måde
> tilsidesætter knap=luk program?

jeg har iøvrigt slået smartscrollfunktionen fra (den stinker), men det har
ikke afhjulpet problemet med manglende luk af explorer
peter