mus
Fra : johny møller

Dato : 24-10-06 14:14

hej
jeg har købt en microsoft wireless notebook laser mouse 6000
den er sat til via usb stik.
men det er som om den ikke rigtig dur.
når jeg bruger den stopper den og vil ikke videre men pludselig vil den igen
så går der et par sekunder så gør den det igen. den kører vildt usikkert
hvad har jeg gjort forkert?

bettina

Fra : Sune

Dato : 24-10-06 14:33

On Tue, 24 Oct 2006 15:13:36 +0200, "johny møller" <hauge@vip.cybercity.dk> wrote:

>hvad har jeg gjort forkert?

Sat den på et forkert underlag.

Mvh
Sune

Fra : johny møller

Dato : 24-10-06 16:02

"Sune" <april2005@tdcadsly.dk> skrev i en meddelelse

> Sat den på et forkert underlag.
>
> Mvh
> Sune

skal man bruge et bestemt underlag?
i så fald hvilket?

bettina

Fra : Sune

Dato : 24-10-06 16:16

On Tue, 24 Oct 2006 17:02:14 +0200, "johny møller" <hauge@vip.cybercity.dk> wrote:

>skal man bruge et bestemt underlag?
>i så fald hvilket?

Aner det ikke.

Hvis min musemåtte bliver lidt beskidt opfører min mus sig også sådan.
Jeg kunne forstille mig at man ikke kan benytte sin optical/laser mus på et skinnende underlag
feks..

Men du skriver også at den er trådløs og via USB.

Det er nok nærmere det der er i vejen.
Enten at din USB opdaterer sig for langsomt eller at musen står for tæt på andet trådløst udstyr.

Mvh
Sune

Fra : johny møller

Dato : 25-10-06 08:42

jeg takker for hjælpen
min kæreste ar en computer hvor han har en usb mus, den stod vedsiden af min
computer, da min ikke virkede og nu hvor hans computer ikke længere står ved
siden af, ja så virker min nye mus.
man tak

hilsen
bettina