hjææælp: har du en Seadate 10.2 GB HD (ogs~
Fra : Ukendt

Dato : 22-10-06 23:16

hej,

jeg har en kammarat som har en masse foto af hans små børn på en disk, som
ikke længere virker, som han godt vil rede, selve disken fejler formendelig
ikke noget, der er sikkert print kortet der er defekt, der for leder jeg
efter en der har en diske, jeg kan købe biligt / få / låne print kortet fra
for at se om jeg kan rede hans billeder af ungerne.

disken er en Seagate U10 model ST310212A
det er en 10GB disk
den har 16383cyl - 16hd8 - 63 sect - LBA

jeg håber der er en der kan hjælpe.

mvh Morten Dall

Fra : Henning

Dato : 23-10-06 11:05

On Mon, 23 Oct 2006 00:15:36 +0200, "Morten Dall Darmer" <mrnews (a)
tiscali.dk> wrote:

>hej,
>
>jeg har en kammarat som har en masse foto af hans små børn på en disk, som

Inden du selv leder videre, så start med at læse på www.usenet.dk -
bla. hvor annoncer skal indrykkes. Og det er ikke i en tilfældig
hardware-gruppe