Forespørgsel om anvendelse af printer
Fra : Benny Andersen

Dato : 22-10-06 21:04

Har 2 printere med indgang via det brede serielstik - virker fint med min
gl. stationære pc.

Men...

Har en bærbar hvor printer udgangen er USB - Hvordan kan jeg anvende mine
bestående
printere, når der ingen USB stik er på disse.

vh.
Benny

Fra : Max

Dato : 22-10-06 21:26

Hej Benny

> printere, når der ingen USB stik er på disse.

Du skal have et USB til parallel kabel, f.eks. et
type 50266 fra www.thansen.dk

Mvh Max

Fra : ShutEye

Dato : 22-10-06 22:40

> Du skal have et USB til parallel kabel, f.eks. et
> type 50266 fra www.thansen.dk

Sikkert rigtigt, men var dig for ting købt hos thansen - det er generelt noget møg!

Fra : Max

Dato : 23-10-06 16:58

Hej ShutEye

> Sikkert rigtigt, men var dig for ting købt hos thansen - det er
> generelt noget møg!

Nu skal jeg jo heller ikke købe en :) , men køber Benny en
og den ikke duer, ja så har T Hansen fuld returret på varene.

Mvh Max

Fra : Leif

Dato : 26-10-06 20:17

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej Benny

> Du skal have et USB til parallel kabel, f.eks. et
> type 50266 fra www.thansen.dk
>
> Mvh Max

Da han skriver seriel er det nok denne her: USB to serial converter Varenr.:
50210 Kr. 149,00

Fra : Henning

Dato : 26-10-06 20:31

On Thu, 26 Oct 2006 21:17:05 +0200, "Leif" <DrlykkesSLETTES@mail.dk>
wrote:

>"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message

>Da han skriver seriel er det nok denne her: USB to serial converter Varenr.:

Benny Andersen tager nok nærmere fejl mht. parallel og seriel. Jeg har
ikke set seriel-printere i adskillige år

Fra : Benny Andersen

Dato : 26-10-06 21:38

Naturligvis er det parallel port - undskyld.
Jeg har fået svaret fra jer - mange tak.
Jeg køber et kabel.

Årsagen til spørgsmålet var faktisk at jeg var i PC afdelingen i Bilka, der
fortalte
ekspedienten at jeg overhovedet ikke kunne bruge min gamle printer når der
ikke var usb på den.!!!!!!!!!!!!