Logitech MX 5000 Laser
Fra : Bobber

Dato : 22-10-06 09:33

Hej jer..

Jeg læste for et stykke tid siden, at der var en der havde
problemer med at Bluetoothen til tastatur/mus kobler fra
engang imellem, så man lige skal rykke "pinden" ud og ind
for at få forbindelse igen...

Nu har jeg fået samme problemer..... Var der nogle der
fandt en løsning den gang

Bobber

Fra : Kurt L Andersen

Dato : 22-10-06 10:13

"Bobber" <bobberman@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for at få forbindelse igen...
>
> Nu har jeg fået samme problemer..... Var der nogle der

Hej
Ja hvis du kører med Win XP SP2, skal du bare bruge Windows egen
Bluetooth driver den virker nemlig.
Så du sletter bare Logitech´s Bluetooth driver, det er godt nok mærkeligt
at efter at Logitech har lavet så mange tastetur og mus med Bluetooth
kan de stadigvæk ikke finde ud af at lave disse driver så de virker..

Kurt