amd 3800 64 duo på lager
Fra : Lars K.

Dato : 19-10-06 16:44

er der nogen der ved om der er nogen steder de har subj. på lager, da jeg
vil skifte min gamle and 3000 64 ud med sådan en fætter, og vil jeg
overhovedet mærke den store forskel...

Ps det er socket 939.

Fra : ShutEye

Dato : 19-10-06 18:44

> [...]
> gamle and 3000 64 ud med sådan en fætter, og vil jeg overhovedet mærke den store

Flueknepperi, jeg ved det godt, men AMDs dobbeltkerne cpu'er hedder X2.
Det er Intels der hedder Duo.

Mht til ydelsen; kan vi ikke få at vide hvad du bruger maskinen mest til?

Fra : Lars K.

Dato : 19-10-06 19:41

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> Flueknepperi, jeg ved det godt, men AMDs dobbeltkerne cpu'er hedder X2.
> Det er Intels der hedder Duo.
>
> Mht til ydelsen; kan vi ikke få at vide hvad du bruger maskinen mest til?

Som du selv siger: Flueknepperi, jeg ved godt at de kalder deres x2.

Jeg bruger den mest til video redigering og tekstbehandling,

Fra : Sven

Dato : 20-10-06 09:21

> Jeg bruger den mest til video redigering og tekstbehandling,

Det afhænger af, om dit videoredigeringsprogram er lavet til at udnytte
flere CPU'er (corer ekker "kerner" på dansk). Kan programmet udnytte det,
vil du mærke en fin fremgang, ellers er det kun selve WindowsXP der vil have
glæde af den nye CPU. Tekstbehandling er så lidt krævende, at der vil ingen
forskel være.

Sven

Fra : ShutEye

Dato : 20-10-06 09:22

> Som du selv siger: Flueknepperi, jeg ved godt at de kalder deres x2.

Hehe : þ

> Jeg bruger den mest til video redigering og tekstbehandling,

Ok. Hvis du er typen der godt kan li at lave flere ting samtidig på maskinen, så vil det
være pengene værd.
F.eks. komprimere en film samtidig med at du skriver en sang til din mor :)

Fra : Lars K.

Dato : 20-10-06 11:35

jeg tror at jeg holder mig fra det med at synge , men ellers tak for
hjælpen