Nyt tastatur+mus, Logitech MX3000 fx?
Fra : Kent

Dato : 16-10-06 19:08

Hej

Min trådløse optiske mus er stået af, så nu skal jeg have
skaffet mig en ny. Samtidig er mit tastatur blevet brugt
flittigt og kunne også godt snart trænge til en udskiftning.

Jeg har fx kigget lidt på MX3000 fra Logitech.

Er der nogen, der kan sige noget postivt/negativt om det?

Tænker nok specielt på erfaringer med musen - MX600.
Virker den godt. Hurtig? Jeg spiller også en del, så den
må gerne være effektiv i spil også.

Andre forslag?

Ellers vil jeg også gerne have tips til reviews, gode shops,
råd med videre.

Tak.

Kent.

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-10-06 20:25

Kent <Sunshine@NOSPAMpc.dk> wrote:
> [...]
> må gerne være effektiv i spil også.
>
> Andre forslag?
>
> Ellers vil jeg også gerne have tips til reviews, gode shops,

Jeg har en Logitech MX 1000 cordless lasermus til 599,- kr., den er
fantastisk god. Der er også en trådløs mus der er helt fantastisk til
spil, men den koster også 799,- kr.

Hvis du skal have nyt, så vil jeg anbefale enten El-Giganten eller
Merlin, de plejer at ligge rimeligt m.h.t. prisen. Du kan også finde
musene og tastaturerne på deres hjemmesider, hvor der er en kort
beskrivelse.

Du kan også kigge lidt på Logitechs egen hjemmeside (det plejer jeg)
da jeg altid har brugt Logitech mus, som jeg synes er de bedste

www.logitech.dk Der er også ret gode beskrivelser.

Good hunting.

--
Venlig hilsen

Tove :)

Fra : Kent

Dato : 16-10-06 23:02

> [...]
>
> Du kan også kigge lidt på Logitechs egen hjemmeside (det plejer jeg) da
> jeg altid har brugt Logitech mus, som jeg synes er de bedste

Tak for hjælpen.

Jeg har imidlertid lige bestilt en Logitech G7 mus, og så
beholder jeg alligevel mit nuværende tastatur.

Kent.

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-10-06 21:08

Kent <Sunshine@NOSPAMpc.dk> wrote:
> "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for hjælpen.

Velbekomme

> Jeg har imidlertid lige bestilt en Logitech G7 mus, og så
> beholder jeg alligevel mit nuværende tastatur.

Det tror jeg er et godt valg, den er vist fin fin til spil (og så
måske også lidt dyr, men en god investering)

--

Venlig hilsen Tove

Beware of people who dislike cats
(Irish proverb)

Fra : Kent

Dato : 20-10-06 21:41

> Velbekomme

> Det tror jeg er et godt valg, den er vist fin fin til spil (og så måske
> [...]

Den er vist fin til det hele . Jeg redigerer fx tit photos, og den
er den også helt fantastisk god.

Kent.