Minijack m/vinkel > Phono (stereo)
Fra : Autocadster

Dato : 15-10-06 20:10

Hvor køber man et kabel på 2+ meter, der har et vinkel minijack i den
ene ende og 2 phono stik i den anden ende, det er til lydudgang på en
bærbar hvor stikket sider på fronten

Autocadster / 2620

Fra : Max

Dato : 15-10-06 21:24

Hej Autocadster

> Hvor køber man et kabel på 2+ meter, der har et vinkel minijack i den
> ene ende og 2 phono stik i den anden ende, det er til lydudgang på en
> bærbar hvor stikket sider på fronten

Hvis du kan nøjes med 1,5 m., ja så mail mig en postadresse, så
sender jeg dig et kabel med posten imorgen.

Mvh Max

Fra : Autocadster

Dato : 16-10-06 10:53

Max kom med følgende:
> Hej Autocadster

> Hvis du kan nøjes med 1,5 m., ja så mail mig en postadresse, så
> sender jeg dig et kabel med posten imorgen.

> Mvh Max

Har sendt dig en mail...

Autocadster / 2620

Fra : Autocadster

Dato : 20-10-06 09:12

Max kom med denne ide:
> Hej Autocadster

> Hvis du kan nøjes med 1,5 m., ja så mail mig en postadresse, så
> sender jeg dig et kabel med posten imorgen.

> Mvh Max

Hejsa Max

Tak for kabler, hvad skal det koste + der er porto ?

Autocadster / 2620