Andet multimedie
bentjuul 3670
Camera overvågning
Fra : @nomail@

Dato : 26-11-06 11:17

Jeg ved ikke helt om det er denne ng. som mit spørgsmål henvender sig til,
men prøver.

Jeg leder efter et kamera, til overvågning på min arbejdsplads. Så det skal
være vandalsikkret. Det skal kun optage ved bevægelser inden for rækkevidden
på ca. 10 meter, uden tilslutning af nogle form for netværk. Grunden er, at
det er op til 1 km. til nærmeste kontor hvor der står en computer.
så rent trådløst vil nok være mere eller mindre umuligt fordi signalet skal
gå igennem flere bygninger. Men måske nogle der har erfaring med en type som
har de muligheder. Men ellers er mit krav til et sådan kamera er, at det
skal kunne optage på en intern hukommelse, og jeg skal så kunne gå ud til
det enkelte kamera og hente de data som kameraet har optaget.
Om det findes ved jeg ikke, jeg har ikke selv haft held med at finde nogle
på markedet endnu. Jeg håber på hjælp, for jeg er selv løbet tør for ideer.
Det er meningen at jeg skal bruge 4-6 stk.

Fra : Ricko.

Dato : 26-11-06 13:52

Fra : Nick

Dato : 29-11-06 15:22

"@nomail@" skrev i en meddelelse...
> Jeg leder efter et kamera, til overvågning på min arbejdsplads.

Ring til DANBIT på 56 66 20 20 og spørg efter Lars Peter. Bare sig, at Nick
henviste dig.

/Nick