Andet multimedie
bentjuul 3670
Åbn med XnView?
Fra : Martin Ploug

Dato : 13-11-06 21:22

Hej

Er her nogen der ved, om man kan få XnView til at åbne
billeder når man højreklikker på et billede og vælger
"Åbn med > XnView" ?
Når jeg prøver, sker der intet.

Jeg har version 1.80.1 - ved ikke, om der findes nyere
versioner.

På forhånd tak.

Mvh. Martin

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 13-11-06 21:34

Martin Ploug skrev:

>Er her nogen der ved, om man kan få XnView til at åbne
>billeder når man højreklikker på et billede og vælger
>"Åbn med > XnView" ?

Det burde du kunne.

>Jeg har version 1.80.1 - ved ikke, om der findes nyere
>versioner.

Jeg har version 1.82.4

--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Martin Ploug

Dato : 13-11-06 22:27

"Asbjørn M. Nielsen" <asbjorn@lite.invalid> wrote in message

> Det burde du kunne.

> Jeg har version 1.82.4
>

> --
> Asbjørn M. Nielsen

Hej Asbjørn

Tak for dit indlæg.
Jeg har nu installeret version 1.82.4, men det har ikke løst problemet.
Underligt.

Jeg bruger Windows 2000, men det skulle da ikke give problemer?

Hilsen Martin

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 14-11-06 11:16

Martin Ploug skrev:

>Tak for dit indlæg.
>Jeg har nu installeret version 1.82.4, men det har ikke løst problemet.
>Underligt.
>
>Jeg bruger Windows 2000, men det skulle da ikke give problemer?

Den kender jeg ikke. Bruger selv XP sp2.

Er der ikke noget der hedder "Åben med/vælg program" ?

--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 13-11-06 23:27

Martin Ploug wrote:

> Er her nogen der ved, om man kan få XnView til at åbne
> billeder når man højreklikker på et billede og vælger
> "Åbn med > XnView" ?
> Når jeg prøver, sker der intet.

Windows må ha' kludreret i noget.
Prøv at slette XnView fra "Åbn med" listen og tilføj den igen.
http://windowsxp.mvps.org/OpenWith.htm

Alternativt kan du tilføje XnView til "Send til" menuen.
http://2105.dk/temp/sendTo.png

--
Mvh. Lars

Fra : Martin Ploug

Dato : 15-11-06 18:28

"Lars Jørgensen" <no@email.invalid> wrote in message

> [...]
> http://windowsxp.mvps.org/OpenWith.htm
>
> Alternativt kan du tilføje XnView til "Send til" menuen.

Hej

Tak for jeres indlæg,men jeg tror ikke jeg gider bøvle mere med det.

Mvh. Martin

----
Hent en gratis SPAMfighter her.