Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobe photoshop cs2
Fra : Ricko.

Dato : 25-09-06 13:16

Er der ikke en der kan fortælle mig hvor meget en Adobe photoshop cs2 Dk
egentlig fylder , på skiven når man får den,og på harddisk efter den er lagt
ind ,

--
Ricko.
ricko@livsnyter.com

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 25-09-06 13:48

Ricko. skrev:

> Er der ikke en der kan fortælle mig hvor meget en Adobe
> photoshop cs2 Dk egentlig fylder , på skiven når man får den,og
> på harddisk efter den er lagt ind ,

Til hvilket styresystem?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ricko.

Dato : 25-09-06 13:53

> Til hvilket styresystem?
Hej Thomas, det er win .xp pro , han vil have den til , og så talte vi om
hvor meget den egentlig fyldte før og efter install

Fra : goofy

Dato : 25-09-06 15:30

Hej Ricko

Jeg har installeret den og når jeg ber´om egenskaber over
Adobe biblioteket efter installation siger Total Commander
at diskforbruget en 2,14 GB
XP Pro DK
Håber det er det svar du søger

Steen

Fra : Hagar

Dato : 25-09-06 15:44

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har installeret den og når jeg ber´om egenskaber over Adobe
> biblioteket efter installation siger Total Commander at diskforbruget en

Hvad har du dog installeret med oven i den Photoshop. Jeg har en, engelsk,
og med mine "plu-ins" så fylder den sølle 762 Mb ??

Hagar

Fra : Ricko.

Dato : 25-09-06 15:46

> Hvad har du dog installeret med oven i den Photoshop. Jeg har en, engelsk,
> og med mine "plu-ins" så fylder den sølle 762 Mb ??
>
> Hagar

Så tror da pokker jeg spørger , der er jo himmelhvid forskel

Fra : goofy

Dato : 25-09-06 16:08

Hejsa

> Hvad har du dog installeret med oven i den Photoshop. Jeg
> har en, engelsk, og med mine "plu-ins" så fylder den sølle
> 762 Mb ??

Intet ( på en ren maskine), men der er mange programmer,
hvis jeg tager Photoshop alene siger " total Commander " 243
mb
jeg har ingen plugs in, så hvis du kan undvære vil jeg da
gerne høre fra dig.

Steen

Fra : Ricko.

Dato : 25-09-06 15:44

> Jeg har installeret den og når jeg ber´om egenskaber over
> Adobe biblioteket efter installation siger Total Commander at
> [...]

Hej Steen , nå så mødes vi igen, jeg spørger fordi jeg har hørt at den kun
skulle fylde lidt over 1,5 på skiven , og fik at vide af en som jeg (skriver
sammen med ) at den er meget større , og mente så at hvis der virkelig er
nogen der ved det så er de at finde i denne gruppe,

Fra : goofy

Dato : 25-09-06 16:05

Hej Ricko
Den jeg har modtaget d.d indeholder
Adobe Acrobat 7.0
Adobe Creative Suite 2
Adobe GoLive CS2
Adobe Help Center
Adobe Illustrator CS2
Adobe InDesign CS2
Adobe Photoshop CS2
Adobe Stock Photos
Adobe Utilities
Adobe Version Cue CS2

Håber det er til hjælp

Steen

Fra : Ricko.

Dato : 25-09-06 16:07

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Ricko
> Den jeg har modtaget d.d indeholder
> Adobe Acrobat 7.0
> Adobe Creative Suite 2
> Adobe GoLive CS2
> Adobe Help Center
> Adobe Illustrator CS2
> Adobe InDesign CS2
> Adobe Photoshop CS2
> Adobe Stock Photos
> Adobe Utilities
> Adobe Version Cue CS2
>
> Håber det er til hjælp
>
> Steen

Så tror da pokker den fylder så meget , men de kan vel også skilles så man
kun bruger det som man vil have ind

Fra : goofy

Dato : 25-09-06 16:11

Hejsa igen igen

Jada, jeg ville bare prøve dem af
Steen

Fra : Ricko.

Dato : 25-09-06 16:14

> Hejsa igen igen
>
> Jada, jeg ville bare prøve dem af
> Steen

Fik fandme da et sjok, slut herfra , vi snakkes på den anden

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 25-09-06 16:09

Ricko. skrev:

> det er win .xp pro , han vil have den til , og så talte vi om
> hvor meget den egentlig fyldte før og efter install

Jeg har CS2 Premium-suiten, hvor Photoshop ligger på CD1 og fylder
154 MB, hvilket sikkert ikke kan bruges til ret meget, da der nok
hentes filer fra flere steder på cd'erne.

Installeret fylder den her ca. 242 MB, når man tæller mappen i
Documents and Settings med, men uden ekstra goodies og plug-ins.
Bridge fylder ca. 78 MB, så sammenlagt ca. 320 MB. Installerer man
også Version Cue(*), skal der nok tilføjes et par hundrede MB eller
tre mere.

(*) Jeg er ikke sikker på, om Version Cue også er med, hvis man
kun køber Photoshop CS2.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ricko.

Dato : 25-09-06 16:13

> [...]
> tre mere.
>
> (*) Jeg er ikke sikker på, om Version Cue også er med, hvis man

Mange tak skal du have , det siger jeg videre