? jul i Spanien -
Fra : pkc

Dato : 15-10-06 18:36

Er der nogen der kender nogen - eller et godt sted at søge efter lejebolig i
området syd for Barcelona - dog max 200 km.

Vi er 2 voksne + 2 børn der regner med at ville holde jul/nytår dernede.
Dvs. vi søger efter noget på > 80 m2 med min. 2 soveværelser.

mvh
scanboat.com / Per Krabbe,
email: pkc snabel A scanboat punktum com

Fra : Jan Raarup

Dato : 15-10-06 20:09

pkc <must_be_changed_@scanboat.com> skrev:
> [...]
>
>mvh
>scanboat.com / Per Krabbe,
>email: pkc snabel A scanboat punktum com

sog på google: lejebolig spanien
Hilsen Jan

"The worst day fishin` is better than
the best day workin´"
http://www.janogmarensside.bcbnet.dk/gronland.htm

Fra : pkc

Dato : 15-10-06 20:26

"Jan Raarup (slet RHTA4)" <janmaren@RHTA4hotmail.com> skrev i en meddelelse

> sog på google: lejebolig spanien
> Hilsen Jan

Det har du helt ret i - but its a Jungle out there - derfor - hvis nu der
var nogen der kunne være mere præcis så ville det glæde mig.

mvh
scanboat.com / Per Krabbe

Fra : erectus

Dato : 15-10-06 20:56

pkc wrote:

> [...]

> mvh
> scanboat.com / Per Krabbe,
> email: pkc snabel A scanboat punktum com

Der er uendelig mange muligheder i det område. Prøv denne i første omgang:
http://www.niumba.com/en/

Mvh Jarl

Fra : pkc

Dato : 16-10-06 06:18

"erectus" <freshair@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Der er uendelig mange muligheder i det område. Prøv denne i første omgang:
> http://www.niumba.com/en/

Kanon godt bud - takker.

mvh
Per