Lydkort driller.
Fra : Tove Krieger

Dato : 13-10-06 21:28

Der er en ting der driller min mand for øjeblikket. Han holder af, at
spille "Diablo" 2 (Expansion versionen), og bedst som han er midt i
spillet så ryger lyden. Der kan godt gå et stykke tid, og så vender
lyden lige pludselig tilbage.

Andre gange skal spillet stoppes og computeren rebootes, og så er
lyden der igen. Jeg synes det virker mystisk. Mon der er nogen der kan
give en forklaring på mysteriet ? Er lydkortet mon ved at ryge sig en
tur ? Det kan ikke være "Diablo" cd'en der er noget i vejen med, for
han har også prøvet med min cd, og da sker det samme. På forhånd tak
for evt. svar.

Tove

Fra : Ricko.

Dato : 14-10-06 08:39

> [...]
> kan ikke være "Diablo" cd'en der er noget i vejen med, for han har også
> prøvet med min cd, og da sker det samme. På forhånd tak for evt. svar.

Når du skriver din cd , har du vel også en pc , sp prøv hans skive på din pc
og se om det samme sker . så er den potte jo ude af verdenen.

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-10-06 10:54

Ricko. <Ricko@livsnyter.com> wrote:
> [...]

> Når du skriver din cd , har du vel også en pc , sp prøv hans skive
> på din pc og se om det samme sker . så er den potte jo ude af

Det vil jeg da prøve, men jeg tror godt nok ikke at det er cd'en den
er gal med.

--
Venlig hilsen

Tove :)