Hvor bliver mine meddelelser af i Thunderb~
Fra : Mr. Mox

Dato : 13-10-06 16:39

I NG: Fritid foto spurgte jeg igår efter et populært
Billedredigeringsprogram og modtog idag masser af gode svar. Dog, mit
eget indlæg var ikke vist, men med i nogen af svarene.

Jeg kørte frem og tilbage i de forskellige breve, og installerede så
nogen programmer som jeg nu har prøvet lidt i.

Derpå åbnede jeg igen for NG'en, men nu er ALT VÆK ??????

Kan Thunderbird have en funktion der sletter de breve man har læst?? I
så fald er det ikke sket i et år for mig!!!!

Jeg har prøvet at lukke og starte TB, men det hjælper ikke?

No'en med en god forklaring???

MED VENLIG HILSEN MR. MOX

Fra : Holst

Dato : 13-10-06 16:47

Mr. Mox wrote:

> No'en med en god forklaring???

Der er sådan en View/Vis, sikkert mere eller mindre lige under dine
'Reply', 'Reply All' og 'Forward' knapper.

Den er sikkert sat til at vise kun ulæste eller noget i den retning. Sæt
den til alle.

Fra : Mr. Mox

Dato : 13-10-06 20:43

Holst skrev:

> [...]
> 'Reply', 'Reply All' og 'Forward' knapper.
>
> Den er sikkert sat til at vise kun ulæste eller noget i den retning. Sæt
Næh nu skal du høre, det bliver værre endnu. Jeg modtog med tak dit
svar og fandt straks at jeg stod på ALT, så det er altså ikke det der er
galt.

Så gik jeg over i Fritid Foto for at se om det var i orden der.OK!

Tilbage i software meail+news, var alle breve fra idag forsvundne???
Også mit spørgsmål og dit svar. Kan man finde en forklaring på det?
Eller skal jeg mon over og spørge Lodvig????

Med venlig hilsen og tak for eventuelle forslag
Mr. Mox

PS. Gad vide om dette kommer over i gruppen, og om det så bliver deri?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-10-06 22:18

Den 13-10-06 21.43 skrev Mr. Mox følgende:

> [...]
>
> Så gik jeg over i Fritid Foto for at se om det var i orden der.OK!
>
> Tilbage i software meail+news, var alle breve fra idag forsvundne???

Vær opmærksom på, at valget i rullemenuen huskes for de enkelte
nyhedsgrupper/mailbokse - så selvom du har valgt "Alt" i mailboksen, så
er det ikke sikkert, at "Alt" er valgt i nyhedsgruppen mail+news. Tjek
en ekstra gang, at der står "Alt" i rullemenuen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Judas: Udtryk for en homoseksuel mand...

Fra : Mr. Mox

Dato : 14-10-06 09:05

Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
> er det ikke sikkert, at "Alt" er valgt i nyhedsgruppen mail+news. Tjek
> en ekstra gang, at der står "Alt" i rullemenuen.

Tak for svaret. Jeg checkede VIS både på værktøjslinien og oppe i
øverste linie, (skulle det mon ikke være det samme?) Jeg fandt ingen
fejl, men nu virker det??

Jeg prøvede så et par andre grupper, alt OK. Da jeg kom tilbage til dit
svar var æ og ø og å blevet til symboler? Jeg fandt et andet svar i
gruppen uden fejl og da jeg igen lukkede dit brev op var alt i orden?????

Der må være en løs forbindelse, og dem skal man jo passe på!

Tak igen for dine altid gode svar

mvh Mr. Mox