Simuler usb printer til lpt1
Fra : Fietsenmaker

Dato : 12-10-06 15:48

Jeg har en kammerat som netop har skiftet printer som kun har usb udgang.
Problemet for ham er at han kører et ældre regnskabsprogram som ikke
forstår en skid om usb og alene vil skrive ud til parallelporten.
Er der nogen derude som ved om man kan omdirigere fra usb til paralel?

Fra : gil

Dato : 12-10-06 15:53

http://www.google.dk/search?hl=da&hs=hsg&client=firefox-a&rls=org.mozilla:da-DK:official&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=usb+til+parallel&spell=1

--
gil

Fra : Michael

Dato : 12-10-06 19:27

"Fietsenmaker" <fietsen@maker.com> wrote in message
> [...]
> forstår en skid om usb og alene vil skrive ud til parallelporten.
> Er der nogen derude som ved om man kan omdirigere fra usb til paralel?

Hvis du går ind under properties for printeren og vælger ports.

Så enabler du Printer Pooling og så kan du vælge hvilke porte der hører til
printeren. Tilføj LPT1.

Fra : Fietsenmaker

Dato : 13-10-06 17:11

Michael skrev:
> [...]
>>

> Hvis du går ind under properties for printeren og vælger ports.
>
> Så enabler du Printer Pooling og så kan du vælge hvilke porte der hører til

Tak for tipset, det vil vi prøve