Hvilken mobil
Fra : fp

Dato : 12-10-06 11:15

Hej gruppe

Jeg er en oldschool mobilejer med en nuværende model, som synger på 6 år.
Det er på tide at skifte. Problemet er at jeg intet aner om
priser,abonnements, forhandlere mv.

Jeg har tænkt, at jeg vil have: rimeligt/godt kamera, 3G og FM radio. MP3
afspiller kunne være fint, men er intet must - tænder mere på radioen.

Alt i alt skal det selvfølgelig gerne være billigst muligt, men ikke i et
omfang så services lider.

Jeg har set på denne her - Sony Ericsson K800i Cyber-shot - men hvad siger I
til den?

Mv.

Flemming P

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 12-10-06 11:56

fp wrote:

> Jeg har tænkt, at jeg vil have: rimeligt/godt kamera, 3G og FM radio.
> MP3 afspiller kunne være fint, men er intet must - tænder mere på
> radioen.

Nokia N73 er også et bud. Samme opløsning, Carl Zeiss optik og den har også
FM radio.

> Jeg har set på denne her - Sony Ericsson K800i Cyber-shot - men hvad
> siger I til den?

Jeg har kun haft min K800i ca. to uger så det er måske lidt tidligt at
udtale sig. Men indtil videre er jeg meget tilfreds. Et par tips til
K800i'eren:

- Skru ned for lysstyrken i display'et. Det sparer en del strøm.
- Hvis du virkelig mener det der med billeder, bør du købe et ekstra
memorykort.

Jeg valgte K800i fordi jeg kommer fra en Sony-Ericsson T630 og ikke gad
vænne mig til en ny måde at betjene telefonen på. Den binding har du ikke,
så i dit tilfælde ville jeg vælge den, dit telefonselskab giver det bedste
tilbud på.

Og lige meget hvad du køber: check at dit SIM-kort spiller med den nye
telefon inden du går ud af forretningen. Det gjorde mit ti år gamle SIM-kort
ikke og det gav en del forviklinger efterfølgende.

Ebbe

Fra : fp

Dato : 12-10-06 21:45

Hvad med den der nokia 6280? - så den i dag - den var lille og fin og havde
det hele, men jeg har hørt lidt om, at fm modtageren er dårlige end på
sonyeriksons telefoner,

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 13-10-06 10:41

fp wrote:
> Hvad med den der nokia 6280? - så den i dag - den var lille og fin og
> havde det hele, men jeg har hørt lidt om, at fm modtageren er dårlige
> end på sonyeriksons telefoner,

Jeg er ikke den rette at spørge om Nokia's udbud - og såmænd heller ikke om
FM radioen i min K800i for jeg bruger den ikke

Jeg kom bare med forslaget fordi netop den Nokia var et alternativ da jeg
købte min.

Ebbe

Fra : Andseman - 6400

Dato : 13-10-06 12:48