Ny telefon hos Debitel ej simlåst, hvorfor~
Fra : andreas_dtu

Dato : 12-10-06 01:18

Hej Gruppe

Jeg har lige købt en Nokia 5500 Sport med abonnement hos Debitel og ville
gerne kopiere mine kontakter fra mit gamle 3 simkort over. Der skete så to
mystiske ting (men gode...):
1) Telefonen startede, mens det ikke har været muligt at tænde andre ikke-3
telefoner jeg har prøvet simkortet i.
2) Jeg kunne både ringe og sende sms'er med 3 simkortet i og der stod endda
3 oppe i hjørnet.

Har jeg fået en telefon der ikke er simlåst, eller hvad er forklaringen?

Med venlig hilsen

Andreas

Fra : taina

Dato : 12-10-06 07:20

"andreas_dtu" <andreas_dtuFJERNDETMEDSTORT@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> endda 3 oppe i hjørnet.
>
> Har jeg fået en telefon der ikke er simlåst, eller hvad er forklaringen?

Det ved jeg ikke, om du har Men min debitel-fon var heller ikke låst, da
jeg fik den. Mon de ikke bare låser med abonnementet? Jeg føler mig i hvert
fald låst!

mvh. tina