grafikkort med indgang?
Fra : MooreHojer

Dato : 12-10-06 00:10

Hej NG

Kan man få grafikkort med en S-video eller komposite *indgang* og hvad
koster sådan en?

--
MooreHojer

Fra : Hagar

Dato : 12-10-06 06:13

"MooreHojer" <simon@moorehojer.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Kan man få grafikkort med en S-video eller komposite *indgang* og hvad
> koster sådan en?
>
> --
> MooreHojer

Du skal nok over i noget tv kort, jeg tog lige et hurtigt kig på
edbpriser.dk og fandt dette

Hagar

Fra : MooreHojer

Dato : 12-10-06 09:06

> Du skal nok over i noget tv kort, jeg tog lige et hurtigt kig på
> edbpriser.dk og fandt dette
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=70868

Jeg kommer bare til en side med en reklame for Telmore...

Fra : Kim

Dato : 12-10-06 08:37

On Thu, 12 Oct 2006 01:10:28 +0200, "MooreHojer" <simon@moorehojer.dk>
wrote:

>Kan man få grafikkort med en S-video eller komposite *indgang* og hvad
>koster sådan en?

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.grafikkort

fut : dk.admin.netikette
--
Kim