Afslapning - VÆK!
Fra : Stefanie

Dato : 11-10-06 20:50

Ja... Jeg trænger til at komme væk.
I den stressede hverdag kan man ind imellem få brug for nogle dag etil
fuldstændig at koble af, en weekendstid.

Jeg søger derfor gode ideer. Hovedsagen er at det billigt. Det må både være
i Danmark eller udlandet, sommerhuse og hoteller. Jeg er ikke så kræsen på
andet end prisen.
Vi er to mennesker (kærestepar) som skal afsted.

Håber på en masse gode ideer, konkrete forslag osv osv.

På forhånd tusind tak!!

De venligste hilsner
Stefanie

Fra : Bjarne

Dato : 12-10-06 05:50

Stefanie skrev:
> [...]
> andet end prisen.
> Vi er to mennesker (kærestepar) som skal afsted.
>
> Håber på en masse gode ideer, konkrete forslag osv osv.

Tag til Szczecin og bo enten på Neptun i en suite eller på Radisson.

Det er afprøvet under tilsvarende omstændigheder.

Det er hyggeligt at gå omkring i byen eller køre med sporvognen.

Alt er billigt og polakkerne er venlige.

Bjarne

Fra : Mike Mike

Dato : 12-10-06 21:42

Eller her http://www.hotel-atrium.pl/
Jeg boede der for 6 maaneder siden og det er helt i top!

Fra : BA

Dato : 12-10-06 11:39

Prøv det her : http://www.happydays.nu/

Det er ret godt for parforholdet - man tror det er for gamle pensionister,
men er ren nydelse. Vi har selv rejst den halve verden rundt, men en tur til
Harzen i sommer med gode vandreture m.m , dejlige værelser og maden serveret
!!
--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse, skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : erectus

Dato : 13-10-06 09:38

Stefanie wrote:

> [...]

> ikke så kræsen på andet end prisen.
> Vi er to mennesker (kærestepar) som skal afsted.

> Håber på en masse gode ideer, konkrete forslag osv osv.

Her er en også en getaway mulighed i Budapest:

http://www.budapestinfo.hu/en/city_of_spas/spa_and_wellness

http://hotels.budapestrooms.com/

http://thermalbath-budapest.heliospanzio.hu/

Returrejse for 2 personer kan fås fra omkring 3.300 kr. og nedad, alt efter
udbud.

Ellers er der Kroatien, hvor fx Sol Umag **** (omkring 500 kr. for
dobbeltværelse med morgenmad) også byder på wellness center:

http://www.solmelia.com/solNew/html/directory/en_us/hotel/europe-hotels/croatia-hotels.html

Mvh Jarl

Fra : LH

Dato : 16-10-06 15:20

weissenhauserstrand.de

Dejlig afslappende i kæmpe vandland med kæmpe wellness område
750 kr for en forlænget weekend 2 pers.

20-30 fra Rødby Puttgarden færgen ved oldenburg i tyskland

Supersted !!