Hvliket kabinet?
Fra : MRN

Dato : 11-10-06 20:09

Hejsa gruppe!

Jeg skal ha' et nyt kabinet, da jeg snart er ved at være godt og
grundigt træt af det gamle, kedelige grå...

Men hvilket vil i anbefale? Det skal være 'fedt' altså gerne med lidt
lys og andet. Jeg har kigget lidt på nettet, men synes ikke jeg kan
bestemme mig.

Så har i nogle fede forslag, gerne et vennerne kigger lidt efter til
lanpartyer Og gerne et hvor man kan se min Zalman CPU køler, med
blåt diode-lys

Størrelsen skal bare være standard ATX, evt. lidt større end
gennemsnittet

Mvh
MRN

--
"I don't know half of you half as well as I should like, and I like
less than half of you half as well as you deserve!"

Bilbo Baggins

Fra : Vega

Dato : 11-10-06 20:55

"MRN" <haha@hvadtrorduselv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> diode-lys
>
> Størrelsen skal bare være standard ATX, evt. lidt større end

Ved ikke om dette var noget.
Har lige selv købt det, og det er altså bare nice. Blæser med bålt lys i
front og bagpå og rigtig god plads til mange harddiske, og så er der en
monster 25cm blæser i siden, men du kan jo købe den uden hvis du vil ha'
frit syn indtil din cpu køler.

http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=811065&lokation=

Mvh. Vega.

Fra : MRN

Dato : 11-10-06 21:20

> Ved ikke om dette var noget.

For S.... et kabinet! Det vil jeg da helt sikkert ta med i
overvejelserne!!!

Tak for linket!

Mvh
MRN