W810i
Fra : Hans-Henrik Skall

Dato : 11-10-06 19:51

Hej alle

Min W 810i vil ikke vise UR i Standby, kan det slås til ?
Der står i manualen at uret vises automatisk i standby.

MVH
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-10-06 20:49

Hans-Henrik Skall skrev:

> Min W 810i vil ikke vise UR i Standby, kan det slås til ?

Spørgsmålet har lige været oppe hér inde for kort tid siden.

> Der står i manualen at uret vises automatisk i standby.

Så burde det jo kunne.
Hans

Fra : Hans-Henrik Skall

Dato : 11-10-06 21:19

> Spørgsmålet har lige været oppe hér inde for kort tid siden.

> Så burde det jo kunne.
> --
> Med venlig hilsen
> Hans

Efter at jeg har hentet 300 brevhoveder til kom det samme spørgsmål frem.
UPS!

"SMS tone til w810" fra d, 19.9 som du deltager aktivt i , kan du sende den
til mig

Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-10-06 21:36

Hans-Henrik Skall skrev:

> "SMS tone til w810" fra d, 19.9 som du deltager aktivt i , kan du
> sende den til mig

Virker din mail?
Hans

Fra : Hans-Henrik Skall

Dato : 12-10-06 15:16

> Virker din mail?
> --
> Med venlig hilsen
> Hans

Tak Hans

den er modtaget

Hilsen
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 12-10-06 16:16

Hans-Henrik Skall skrev:

> Tak Hans
>
> den er modtaget

Velbekomme!
Hans

Fra : Hans-Henrik Skall

Dato : 13-10-06 12:54

> [...]
>
> Min W 810i vil ikke vise UR i Standby, kan det slås til ?
> Der står i manualen at uret vises automatisk i standby.

Kære Hans-Henrik,

Tak for at du kontaktede Sony Ericsson Call Center.

Det er ikke muligt at vise uret som en konstant i displayet, dette vises ved
at trykke på enten - eller + på siden af telefonen.

Du er velkommen til at kontakte Sony Ericsson Call Center igen hvis vi kan
hjælpe dig yderligere.

Med venlig hilsen,

/Joen
Sony Ericsson Call Center

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-10-06 13:01

Hans-Henrik Skall skrev:

> Det er ikke muligt at vise uret som en konstant i displayet, dette
> vises ved at trykke på enten - eller + på siden af telefonen.

Nå, så fik vi dén ged barberet!

Det kan være der er nogen på http://www.mobildebat.dk/ der kan lave et hack.
Hans