Hvad indeholder kassen? Sony Ericsson
Fra : sailor99

Dato : 11-10-06 15:06

Hej!
Vedlagt min Qtek pda telefon var der en folder, der fortalte, hvad kassen
skulle indeholde.

I kassen til min SE mobil, K800i, var der ikke en sådan oversigt, men i
manualen står at læse noget om " kun at benytte det medfølgende USB
datakabel".
Der var intet datakabel i kassen kun telefon, oplader, headset, cd og
manualer.

Mangler kablet, eller følger det aldrig med, men købes som ekstraudstyr??
Rart at vide, inden man kører af sted for at vrøvle.

Mvh
Georg

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-10-06 15:15

sailor99 skrev:

> Mangler kablet, eller følger det aldrig med, men købes som
> ekstraudstyr?? Rart at vide, inden man kører af sted for at vrøvle.

Fulgte med til 2 stks. W800'er.

Tror du har en klar sag!
Hans

Fra : Mikael Schøler

Dato : 11-10-06 15:52

Hans Paulin (6310) wrote:

> Fulgte med til 2 stks. W800'er.
>
> Tror du har en klar sag!
og til k750i og w810i

Fra : sailor99

Dato : 11-10-06 16:49

"sailor99" <sailor99@(fjern)oekgnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mangler kablet, eller følger det aldrig med, men købes som ekstraudstyr??
> Rart at vide, inden man kører af sted for at vrøvle.

Tak til Hans og Mikael!

Georg

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-10-06 17:33

sailor99 skrev:

> Tak til Hans

Velbekomme
Hans

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-10-06 20:35

sailor99 pretended :
> [...]

> datakabel".
> Der var intet datakabel i kassen kun telefon, oplader, headset, cd og

Prøv at kigge på Sony Ericssons hjemmeside, de har som regel en liste
over hvad der skal være i kassen.

"A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kick
boxing." - Emo Philips

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 12-10-06 09:21

sailor99 wrote:

> [...]
>
> Mangler kablet, eller følger det aldrig med, men købes som
> ekstraudstyr?? Rart at vide, inden man kører af sted for at vrøvle.

For lige at slå det helt fast: Der var kabel med i kassen på min K800i.

Ebbe

Fra : sailor99

Dato : 13-10-06 15:41

"sailor99" <sailor99@(fjern)oekgnet.dk> skrev i en meddelelse
> Mangler kablet, eller følger det aldrig med, men købes som ekstraudstyr??

Tak for svarene. Der skulle have været et kabel med. Det har jeg fået nu, så
alt er fryd og gammen.

Mvh
Georg